HTML

Budapest-Bamako 2009 - Az Index.hu blogja

Smsfal

Friss topikok

  • telirium: Peugeot 504? Villám Géza alapból bozóttaxit visz? Nem lesz nehéz eladni! :) Kíváncsi lennék mikori... (2009.01.05. 20:16) Autóbemutató, tesztvezetés és sörivás tűzoltócsapból
  • telirium: Ja, az se lenne rossz, ha az eredeti címkéket átvennétek (persze a bamako2009 nélkül :) ). A cikke... (2009.01.04. 20:15) Hegesztünk
  • chefdecaravane: Szerncsétlen országnak annyira nincs pénze, hogy még a londoni nagykövetségüket is bezáratták, mer... (2009.01.02. 12:45) Egy gyönyörű liezon Mauritániával
  • telirium: @sivatagitigrisek: Sebaj legalább látom, hogy valaki elolvassa a cikkeimet. :) (2008.12.31. 10:58) Kipufogó javítás

2009.01.13. 18:16

SZMOGRIADÓ ?

 

Egy gondolat a  szmogriadóról.

Én mikor megkaptam Villám Géza levelét arról, hogy a páros rendszámú autókat úgy húzassuk ki a rajtvonalról, jót nevettem rajta. Bevallom azt hittem viccnek szánta. Nagyon muris lesz ahogya fél mezőnyt úgy rángatják át majd rajtvonalon, az egész világ rajtunk fog derülni. Mert, hogy a mi rendszámunk is páros természetesen. Ugyanakkor elgondolkoztató az, hogy a húzatással nem okozunk e nagyobb problémákat. Gondolok itt a balesetveszélyre például. Azt már meg sem említem, hogy ha egy autó húz egy másikat sokkal több káros anyagot ont a levegőbe  mint  egyedül.  Szóval ,nem tudom ezen hol nyerünk, inkább vesztünk. Ráadásul csináljuk a problémát magunknak és a többi autóstársunknak azzal hogy 600 autót húzatgatunk a városba csoportosan.

Szerintem tiszta VICC!

Remélem 17.-ére már tiszta lesz a levegő, és megoldódik magától a dolog!

macGyver-MCG FILMS TEAM (74)

süti beállítások módosítása