Hétvégén sajnos kihagytuk az utolsó hivatalos Bamakós eligazítást, mert Kadarkúton volt még egy kis hegeszteni való.
A szombat reggel szereléssel indult, a megrendelt termosztátot raktuk be az autóba. Jól elment vele az idő, mert az alkatrészboltban egy Toyota termosztátot adtak. Miután sehogy se sikerült beletuszkolni a mélyedésbe elkezdtünk gyanakodni. Visszamentünk a boltba, majd egy újabb keresés után előkerült a mi alkatrészünk.
Útközben felvettünk egy fotóállványt (köszönet Deák Péternek és a Sysplex Kft.-nek) valamint egy ponyvát (köszönet a Sió Ponyvának). A ponyvát ki tudjuk feszíteni a tetőcsomagtartóról, így hatalmas árnyékot lehet csinálni az autó mellé. Ha megállunk, vagy kempingezünk úgy gondoljuk jól fog jönni.
A vasárnap a hegesztés, lemezvágás csavarozás és mindenféle szerelés jegyében telt. Kezdetnek csináltunk haspáncélt az autóra 3mm-es kazánlemezből, valamint a kormányrudak védelmét is megerősítettük. Töltöttünk kis zselét a viszkó kuplungba. Ez azt eredményezte, hogy teljesen letakart hűtőradiátor mellett sem tud nagyon bemelegedni a motor. Bár hozzá kell tenni, hogy kint -10 fok van.
Az utunk során filmezni fogunk, ami miatt egy kamera tartót szerkesztettünk a jobb első ajtóra. Igazán sufnidizájn megoldás, a célnak tökéletesen megfelel. A pontos leírást később közöljük, mert fel kell még popszegecselni az ajtóra. Nagyon köszönjük a rengeteg segítséget és tanácsot Peti szüleinek!
Hétfőn végül felkerültek az új gumik az autóra. Égen-földön nem lehet használt gumit találni ehhez a típushoz. Igazából ez túlzás, mert sehol, kivéve Győrt. Onnan rendeltünk 4db 95%-os használt téligumit. Csepelen a Rákóczi Ferenc úton, tőlünk nem messze egy kis gumi szervízbe vittem az autót, ahol mind a 4 gumi és 2 pótgumi rákerült a felnire. Köszönjük Zsoltnak a gumik szerelését. Reméljük nem kell használni a pótkereket.