HTML

Budapest-Bamako 2009 - Az Index.hu blogja

Smsfal

Friss topikok

  • telirium: Peugeot 504? Villám Géza alapból bozóttaxit visz? Nem lesz nehéz eladni! :) Kíváncsi lennék mikori... (2009.01.05. 20:16) Autóbemutató, tesztvezetés és sörivás tűzoltócsapból
  • telirium: Ja, az se lenne rossz, ha az eredeti címkéket átvennétek (persze a bamako2009 nélkül :) ). A cikke... (2009.01.04. 20:15) Hegesztünk
  • chefdecaravane: Szerncsétlen országnak annyira nincs pénze, hogy még a londoni nagykövetségüket is bezáratták, mer... (2009.01.02. 12:45) Egy gyönyörű liezon Mauritániával
  • telirium: @sivatagitigrisek: Sebaj legalább látom, hogy valaki elolvassa a cikkeimet. :) (2008.12.31. 10:58) Kipufogó javítás

2009.01.09. 23:05

Visszalépés

lerobbanvaÉppen aznap amikor Csikós Zsolt tollából egy csodás cikk jelent meg a TotalCar-on az autónkról, mikor Zénó a szponzorok hiánya miatt nem tudta elvállalni a futam anyagi terheit és visszalépett. Egyre ritkuló beszélgetéseink alapján valahol számítottam erre a lépésre és már próbáltam is felkészülni rá, de nem most, hanem pár hónappal ezelőtt vártam. Reméltem, hogy nem így alig több, mint egy héttel az indulás előtt történik meg ez a lépés, hogy már ne tudjak alternatív befejezést keríteni a történethez.

Bár már igyekeztem előre gondolkodni, nem akartam előre lépéseket tenni. Mivel az indulásig már csak kilenc nap volt hátra (most meg már csupán hét), azok akiket meg tudtam keresni, már nem tudták elvállalni a részvételt. Családom nyomására egyedül nem indulok el, már csak anyagi okokból sem, hiszen az, a költségmegosztás hiányában vállalhatatlan számomra.

Emiatt már teljesen esélytelen, hogy részt tudjak venni az idei futamon. A nevezésünket és a kocsit meghirdetem (ezúton is), hátha a felkészülésre ráköltött összeget (nevezéssel, együtt 800 000 forint) vissza tudjuk kapni.

A jövő évi futamra az ideinél alaposabban készülök fel ezúttal olyan utitársat választva akivel nem ennyire eltérően gondolkodunk a dolgokról.

A mai napon megkeresett egy gyógyszergyár (elfelejtettem engedélyt kérni arra, hogy megnevezzem őket), hogy a csapatunkat adományokkal támogassák. Sajnos a sokféle szabályozás és adminisztrációs teher miatt a fennmaradó időben már nem tudtuk volna amúgy sem az adományozást megoldani, így nem lett volna érdemes őket más indulócsapathoz átirányítani. A telefonos megbeszélés alapján akár a jövő évi indulásunk támogatása is szóba jöhet, de felajánlották, hogy felhasználva kapcsolataikat akár több nagy cégtől is kaphatunk adomány vagy támogatást.

süti beállítások módosítása