Ma reggel visszaütött az, hogy nem tartottuk az autónkat garázsban. Reggel Gyálról elindultunk(Csilla és Peti) Pestre dolgozni, illetve egy utolsó vizsgára. Éjszaka -13 fok volt kint, és az autóban mint utóbb kiderült -8 fokos fagyálló volt. Ez kicsit megviselte a rendszert de a lényeg, hogy elkezdte melegíteni a vizet a motor, és nem volt egy kanyi fűtésünk se. A leheletünk pillanatok alatt ráfagyott a szélvédőre de úgy, hogy nem jégvirágok kerültek az üvegre, hanem egy egész jégvirágoskert.
Forrni még nem kezedett, mert ahhoz nagyon hideg volt, de aggasztóan ment fel a mutató. Begurultunk az első benzinkútra, majd otthagytuk, mindketten mentünk a dolgunkra. Ezután következett 6 óra remote-service. Ugyanis Peti édesapjával telefonofon próbálta kideríteni, mi a forralás oka. Kipróbáltunk mindent, de átsiklott Peti azon, hogy a hűtőradiátor teteje forró, az alja hideg. (Tudom, amatőr dolog) Szóval a termosztátra gyanakszunk. Holnap reggel be is rakjuk, és megnézzük sikerült-e előrelépni.
A hibakeresés közben gondoltunk mindenre, csőszivárgásra, fagyásra, vízpumpára, de az is szóbajött, hogy hengerfejes az autó….. 1 héttel az indulás előtt azért ez nem kicsit mellbevágó. Reméljük tényleg csak a termosztát lesz a baj, és a hűtésünk sokkal jobb lesz. A hétvégén még töltünk egy kis gélt a viszkó kuplungba ráadásként.