HTML

Budapest-Bamako 2009 - Az Index.hu blogja

Smsfal

Friss topikok

  • telirium: Peugeot 504? Villám Géza alapból bozóttaxit visz? Nem lesz nehéz eladni! :) Kíváncsi lennék mikori... (2009.01.05. 20:16) Autóbemutató, tesztvezetés és sörivás tűzoltócsapból
  • telirium: Ja, az se lenne rossz, ha az eredeti címkéket átvennétek (persze a bamako2009 nélkül :) ). A cikke... (2009.01.04. 20:15) Hegesztünk
  • chefdecaravane: Szerncsétlen országnak annyira nincs pénze, hogy még a londoni nagykövetségüket is bezáratták, mer... (2009.01.02. 12:45) Egy gyönyörű liezon Mauritániával
  • telirium: @sivatagitigrisek: Sebaj legalább látom, hogy valaki elolvassa a cikkeimet. :) (2008.12.31. 10:58) Kipufogó javítás

2009.01.07. 14:39

Szerelés - homokvas, kartervédő festése

Ma terveztem a teljes elektronika megreformálását, beépítésre vár a CB-nk, a szivargyújtó elosztó, valamint a ködlámpa (amit meg se vettem még). Ebbe szerettem volna bevonni csapattársamat is, de nem jelzett vissza, hogy mikor ér rá végre foglalkozni a dologgal, meg úgy egyáltalán a futammal. Mivel reggel havazás fogadott úgy döntöttem, hogy inkább a kartervédő lemez valamint a homokvasak festését intézem el, beltérben.

Tegnap este már lekentem Evipassal a vasakat, hogy a betonacél rozsdásodása megálljon. Ma reggelre az előírásos szürke réteg alakult ki rajta, ami már csak a festésre várt.

Édesapámtól kértem valami olyan olajfestéket amit másra úgysem használna fel. Pár doboz egyszerű szín (zöld, fehér, piros) végre találtunk egy olyant, ami egy sikertelen színkeverés eredményeképp állt elő, eredetileg konyhaszekrényre volt szánva és nem használtuk fel.

Kedves olvasóm, hunyd be a szemed és képzelj magad elé egy  meleg mélybordó színt! Végigsimítja az ember lelkét, a sebesség mámorát idézi fel! Csodás nem?

Na most vedd ennek az ellentettjét, egy klasszikus bilikéket enyhe zöldes beütéssel! Na ezt a színt sikerült valakinek összehoznia. Nem csoda, hogy ott állt dobozban évek óta.

Egy adag tetőfóliára fektettem a delikvenseket és gyorsan lemázoltam. Legalábbis elméletben. Gyakorlatban a betonvas fraktálszerű tulajdonságokkal rendelkezik. Viszonylag kis felületnek tűnik a két 105x60-as háló. Amint elkezdi az ember kenni a szálakat úgy kezd látszani, hogy ez több, A bordázott acélszálak csak úgy szívják magukba a festéket!

 

austin-logoKb. két órába telt, hogy a rácsok megkapják a színüket, még tíz percbe, hogy a kartervédő lemezt is lekenjem. A végén természetesen már fájt a fejem a szellőzés nélküli helységben, de a festéstől vérszemet kaptam és mivel úgyis előkerültek a szükséges színű festékek az előző napon, megpróbáltam a kartervédőre egy Austin logót szerkeszteni.

tintanyulA címfestés nem nekem való szakma, egyenes vonalat húzni sem tudok, ez a logó pedig többnyire abból áll. A logó kiszerkesztése mégis egész jól sikerült, de sajnos a ferde felületen alaposan meg sikerült folyatni a kék és zöld festékeket ami összekeveredett az alapszínnel gyorsan letöröltem az egészet és újrafestettem egyszínűre. Nem kockáztathatjuk, hogy a kék-zöld festékekből a Bátor Tintanyúl spontán kialakulását!

süti beállítások módosítása