HTML

Budapest-Bamako 2009 - Az Index.hu blogja

Smsfal

Friss topikok

  • telirium: Peugeot 504? Villám Géza alapból bozóttaxit visz? Nem lesz nehéz eladni! :) Kíváncsi lennék mikori... (2009.01.05. 20:16) Autóbemutató, tesztvezetés és sörivás tűzoltócsapból
  • telirium: Ja, az se lenne rossz, ha az eredeti címkéket átvennétek (persze a bamako2009 nélkül :) ). A cikke... (2009.01.04. 20:15) Hegesztünk
  • chefdecaravane: Szerncsétlen országnak annyira nincs pénze, hogy még a londoni nagykövetségüket is bezáratták, mer... (2009.01.02. 12:45) Egy gyönyörű liezon Mauritániával
  • telirium: @sivatagitigrisek: Sebaj legalább látom, hogy valaki elolvassa a cikkeimet. :) (2008.12.31. 10:58) Kipufogó javítás

2008.12.31. 21:23

Év végi szerelés

Az év utolsó napján is nekiugrottam a kocsinak, hiszen már csak pár napunk van az indulásig és még jópár dolgot el kell intézni addig. Holnap indulok családostól Egerbe, ahol lent leszünk 4-ig, ha minden jól megy akkor felrakjuk a kartervédőt.

Ma a kipufogó tömítését akartam végre befejezni. A hőlégfúvóval próbáltam melegíteni a tömítést, de a direkt lángtól az anyag felhólyagosodott, és indítás után ugyanúgy kifújt. Már egyre kisebb lukak vannak csak rajta, ezért ismételten kentem rá a pasztából. Attól tartok, hogy a -5 fok miatt elég kicsi az esélye, hogy rendesen rászikkadjon a helyére. Valamit ki fogok találni ehelyett.

Ha már kudarcba  fulladt a kipufogó javítás, akkor legalább a matricákat felpakoltam a kocsira. Ez is érdekes volt, mivel a mínuszokban a matricák egyáltalán nem tapadnak. Pláne, hogy előtte le kellett mosni a felületet, aminek a letörlése nem sikerült igazán. A törölgetés során gyönyörűen csillogó jégréteget varázsoltam a matricák helyére.

De ha harc, hát legyen harc! Elővettem a hajszárítót és szépen centiről-centire felmelegítettem a matricákat és szép lassan kimasszíroztam alóla a vizet. A hajszárító kb. 3 perc után átváltott hörgősbe, majd kikapcsolt. Nu gondoltam biztos túlmelegedett. Ezen pár percig elröhögcséltem, majd az arcomra fagyott a mosoly. Szó szerint. Elő hát a tartalék hajszárítót. Ez már sokkal kisebb teljesítményű, de stabilabban üzemelő darab volt. Montyval körülbelül egyidős, lengyel gyártmányú narancsszínű 50W teljesítményű örök darab. Stabilitása miatt azonban alkalmas volt arra, hogy a matricázást be tudjam vele fejezni, bár lényegesen lasabban haladtam.

Ha már úgyis elöl volt szépen beállítottam a hajszárítót a kipufogó alá egy fél órára szárítani.

Mindenkinek boldog Új Évet!

süti beállítások módosítása